11‏/05‏/2008

اعتزار رسمى


اعلن انا سمسة من موقعى هذا ( فى بيتنا ) ومن منصبى هذا كصاحبة مدونة اشكى لمين الفاضله
اننى اقدم اعتزار رسمى لكل اصدقاء المدونة لانى سوف اضطر عن التوقف عن كتابة اى موضوع لفترة بسبب انشغالى الشديد فى امتحاناتى واطلب منكم الدعاء
والله هتوحشونى اوى وربنا يصبرنى على فراقكم
بس ماتخافوش راجعالكم تاانى
واخيرا بشكر كل اللى سأل عنى
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هناك 11 تعليقًا:

rtrcbh يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
نسال الله لك التوفيق
وأن ييسر لك كل عسير
وأن يرزق الذاكره القويه والفهم المستنير وأن يجعلك من الناجحين المتفوقين الاوائل بأعلى الدرجات
وأن شاء الله تعودى لنا بالسلامه وتواصلى كتاباتك حتى نتناقش بها أن شاء الله
ونسالكم الدعاء أيضا علشان أمتحاناتى أيضا
والسلام عليكم
اخوك
د/أحمد جمال

semsem يقول...

ربنا يوفقك يارب
انا بدعيلك اهو
يعنى لما تنجخى ان شاء الله
تقولى سمسم هى اللى دعتلى
تحياتى يا قمر

خواطر رئيس شاب يقول...

رددى الدعاء ده دائما

اللهم لا سهل الا ما جعلته سهلا وان شئت جعلت الصعب سهلا

ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

اتمني انك تركزى وربنا يكرمك معلش بقالي كتير معلقتش فى المدونه بس انا متابعه كل مواضيعك بس خلاص مبقاش عندى نفس أعلق على أى حاجه بس لما عرفت انك داخله الامتحانات قولت اشجعك يمكن فى يوم من الايام تكوني انتي الامل انتي وغيرك من الجيل إلى طالع وطبعاً بوسي منهم انتي عارفه انها هتبقي راقصه لا متفهميش غلط راقصه استعراضيه كبيرة زى شريهان مثلاُ وربنا يكرمنا ونلاقي من وراها لقمه عيش كويسه ربنا معاكي ويوفقك يا سمسمه يارب

سنووايت يقول...

ربنا يوفقك يا سمسمة

di el2mr يقول...

ربنا يوفقك فى الامتحانات ويوفقنا كلنا

غير معرف يقول...

انا بتكلم بس عشان فكرة الاعتذار عجبانى اوى عملتيها حلو ....
لكن انا مش هدعيلك بالنجاح انا هدعيلك انك اساسا تذاكرى عشان انا متغاظ منك اوى وكفايا كدة وخلى الطابق مستور يا سمسمة ....
اخوكى حســـــــــــــــام..

يارب تنجح يا تتح...

موناليزا يقول...

تيجى بالسلامة وبالتوفيق ان شاء الله

فى حب الله يقول...

ايه اخبار الامتحانات كويسه ولا ايه ربنا معاكي يا قمر ..... رحاب

بنت مصريه يقول...

ربنا يوفقك يا رب يا سمسمه

semsema يقول...

السلام عليكم

اولا شكرا لكل اللى علق ودعالى
وربنا يخليكم يارب
انا كده ممكن انجح من غير ما ادخل الامتحان
وانا بجد عارفة ان الدعاوى دى من قلبكم
وربنا يوفق كل اللى عنده امتحانات

تحياتى للجميع